Pozycjonowanie wizytówek w Google maps

Kubek termiczny contigo - Kubek termiczny na prezent najlepszy kubek do pracy
Termiczny kubek Contigo idealny
3 września, 2020
Okna energooszczędne Toruń okna pasywne
Okna w budownictwie pasywnym
15 września, 2020
Pozycjonowanie wizytówek firmy w mapach google

Pozycjonowanie wizytówek firmy w mapach google

Wizytówki udostępniane w mapach Google są sprawdzonym narzędziem pomagającym zaistnieć na rynku lokalnym. Dzięki mapom Google zdobywamy dostęp do namiarów przedsiębiorców z różnorodnych branży. Dzięki temu użytkownik może z łatwością znaleźć sprzedawcę potrzebnych produktów oraz usług. Żeby pokazać się na liście firm w swojej okolicy jedyne, co trzeba zrobić, to założyć swoją wizytówkę w mapach Google. Wśród wszelkich dostępnych usług Google należy znaleźć opcję Google Moja Firma oraz podążając za instrukcjami uruchomić profil. Każdy kolejny krok przybliża nas do przygotowania profesjonalnej wizytówki. Wystarczy wypisać podstawowe dane jak nazwa działalności czy jej położenie oraz dane kontaktu, po czym je zatwierdzić. Uzupełniona o bazowe dane wizytówka jest gotowa do korzystania. Warto jednak wzbogacić ją o wszelkie informacje na które jest miejsce w poszczególnych zakładkach. Końcowym krokiem jest weryfikacja, aby wizytówka stała się w pełni aktywna. Posiadając gotową wizytówkę warto zastanowić się nad pozycjonowaniem jej, aby była widoczna dla wielu odbiorców.

Jak pozycjonować wizytówkę w mapach Google?

Na pozycjonowanie wizytówki w mapach Google oddziałuje sporo różnych czynników. W głównej mierze duży wpływ ma dystans względem użytkownika. Poszukując sklepu bądź usługi zazwyczaj sugerujemy się tym, jak daleko znajduje się od domu, dlatego wizytówka ma swoje zastosowanie przede wszystkim na rynku lokalnym. Im nasza lokalizacja znajduje się bliżej klienta, tym większa możliwość na wyższy wynik wyszukiwania. Oprócz tego istotna jest rozpoznawalność oraz trafność względem słowa kluczowego. Gdy firma jest rozpoznawalna pod danym słowem kluczowym albo opublikowana na jej witrynie treść zgadza się z wpisaną frazą tym bardziej prawdopodobne, że wizytówka znajdzie się wysoko. Możliwości znajdujące się w usłudze Moja Firma dają wiele opcji, które mogą korzystnie wpłynąć na pozycjonowanie wizytówki Google.

Dodaj informacje na temat firmy

Podstawowe dane jak nazwa, adres i telefon  należy uzupełnić o kolejne tak samo ważne dane, które pomogą Google z dopasowaniem wizytówki do potrzeb użytkownika. Informacje kontaktowe wizytówki powinny być zgodne z danymi ze strony internetowej. Co więcej w nazwie wizytówki można wpisać ogólną frazę oraz nazwę firmy (np. nazwa firmy pozycjonowanie stron WWW). Oprócz tego warto zapisać kategorie oraz podkategorie, które pokażą użytkownikom oraz Google profil firmy, a więc jej zakres działań. Niezbędna jest także lokalizacja oraz obszary działania. W lokalizacji umieszczamy adres siedziby firmy, gabinetu, sklepu itp. Jeśli jednak gwarantujemy usługi poza siedzibą (np. montaż okien i drzwi w domu klienta) wtedy lepiej dodać obszar działania, czyli szerzej np. miasto lub województwo.

Uzyskaj atrybuty oraz opinie klientów

Niezwykle znaczące jest także zdobycie atrybutów. Atrybuty są zespojone z tym jak działa firma. Dla przykładu pokazują czy dana lokalizacja posiada dostęp do Wi-Fi, czy niedaleko jest parking albo czy została dopasowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Niestety na atrybuty nie mamy bezpośredniego wpływu, ponieważ wstawiane są one na bazie przesłanych przez klientów odpowiedzi na pytania zadane przez Google. Same opinie klientów mocno wpływają na pozycjonowanie. Znaczna część potencjalnych klientów wciąż wierzy opiniom Google, z uwagi na to lepiej się o nie postarać oraz co ważne, najlepiej na nie odpowiadać. Dzięki pozytywnym opiniom zyskujemy większą szansę, że Google wyświetli wizytówkę wyżej.

Wstaw produkty, usługi, unikalny opis oraz zdjęcia firmy w wizytówkach Google

Unikalny opis firmy to najlepsze miejsce, by wskazać najistotniejsze atuty firmy, stosując najbardziej dopasowane słowa kluczowe. Pierwsze 250 znaków wyświetla się na wizytówce firmy bez klikania w przycisk „więcej”, z tej przyczyny najlepiej skoncentrować się nad pierwszą częścią opisu. Co więcej dla lepszego rezultatu pozycjonowania wizytówki Google warto wpisać swoje usługi i produkty. Uzupełnienie profilu tylko wpłynie na pozycjonowanie, ale również najpewniej zachęci większą liczbę potencjalnych klientów. Na pozycjonowanie wizytówki Google wpływa także publikowanie zdjęć i filmów. Multimedia opublikowane w wizytówce nie tylko sprawiają, że jest ciekawsza dla użytkowników, ale również umożliwiają uzupełnienie opisującego zdjęcie tekstu alternatywnego. Częste dodawanie zdjęć znacząco wpływa na pozycjonowanie.

Zamieszczaj wpisy

Za sprawą wpisów w wizytówkach Google zaproponować użytkownikom interesujących treści, które mogą zachęcić ich do odwiedzania naszej strony internetowej albo sprawdzenia usługi. Wpisy umożliwiają dodanie treści do 1500 znaków oraz przycisk, pod którym możemy przenosić do dowolnej strony, np. podstrony z usługami albo innego wybranego miejsca. Wpis w wizytówce poza tym, że będzie widoczny przez wiele czasu (zakres dat można samodzielnie ustalić nawet na cały rok), może stać się składową marketingu treści, gdzie będziemy udostępniać klientom garść interesującej wiedzy z branży. Regularna publikacja zostanie uznana niemal jak wpisy z bloga na stronie, ze względu na co warto przemyśleć zastosowanie takich wpisów.

Pozyskiwanie linków

Linki prowadzące wprost do wizytówki są całkiem ważnym elementem, który wpłynie na pozycjonowanie wizytówki. W tym celu warto rozejrzeć się za branżowymi lub lokalnymi katalogami, forami, portalami blogami albo innymi miejscami, ocenianymi przez Google jako wysokie jakościowo, gdzie można zostawić odsyłający link. Obszerny profil linków wyśle Google znak, że warto umieścić wizytówkę na wysokiej pozycji, ponieważ odsyłają do niej różne wartościowe źródła. Linkowanie ma więc korzystny wpływ na pozycjonowanie .

pozycjonowanie-stron-torun.pl/pozycjonowanie-w-google-maps/

Komentarze są wyłączone.